مشکلات بعد تعویض ال سی دی

مشکلات بعد تعویض ال سی دی

چنانچه ال سی دی فعلی موبایل تان شکسته و از مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی اطلاعی ندارید، ما در ادامه نکاتی کاربردی و مهم در مورد این موضوع مطرح می کنیم که کمک تان می کنند این مشکلات را برطرف کنید.

بعد از اینکه صفحه نمایش گوشی خود را عوض کردید، ممکن است مشکلات مختلفی گریبان گیر شما شوند. اما این مشکلات چه هستند و چه راه حل هایی دارند؟ برای پاسخ به این سوال نیاز است که تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. ما در این مطلب در مورد مشکلات بعد از تعویض ال سی دی موبایل شما به صورت کامل صحبت کرده ایم.

 

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی چیست؟

بعد از تعویض ال سی دی  تلفن همراه تان، انتظار دارید که درست مثل روز اول از آن استفاده کنید اما با مشکلاتی مانند سیاه شدن صفحه نمایش، هنگ کردن تاچ و … رو به رو می شوید. در اینجا این سوال که چرا این مشکلات به وجود آمد در ذهن تان شکل می گیرد. در ادامه ما نسبت به توضیح هر یک از مشکلات بعد از تعویض تاچ ال سی دی گوشی می پردازیم و دلیل مشکلاتی که گریبانگیر ال سی دی فعلی گوشی شما شده اند را شرح می دهیم.

 

پیکسل سوختگی

از جمله دلایلی که موجب سیاه شدن صفحه نمایش یا به اصطلاح پیکسل سوختگی می شوند، می توان به ضربه یا فشار اشاره کرد. در مواردی ورود آب و الکل به دستگاه نیز می تواند موجب بروز این مشکل شود. چنانچه بعد از تعویض ال سی دی گوشی مشکلاتی برای تان رخ داده، این یعنی یا خودتان منجر به ضربه دیدن یا نفوذ آب به گوشی شده اید و یا تعمیرکار به اشتباه در هنگام تعمیر موجب آسیب دیدن ال سی دی شده است. معمولا به خاطر بستن پیچ اشتباه یا ریختن چسب اضافه این مشکل از سوی تعمیرکار برای ال سی دی های موبایل به وجود می آید.

 

کار نکردن تاچ

ممکن است در برخی ال سی دی های سامسونگ برای تداخل نداشتن ورژن یا نسخه اندروید تاچ بد بزند که میتوانید با کد دستوری *2663#* آپدیت ال سی دی را انجام داده و  آن را حل نمائید .

بیرون زدن نور از کناره ال سی دی

یکی دیگر از مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی بیرون زدن نور بک لایت از کناره های آن است. بنا به دلیل مختلف این اتفاق می افتد که در زیر آنها را شرح می دهیم:

  • کج بودن قاب گوشی: چنانچه قاب گوشی کج بوده یا شاستی زیر ال سی دی آن کج باشد باید شاسی یا قاب تلفن همراه تان را تعویض کنید که مشکل برطرف شود.
  • بادن کردن باترِی: باتری باد کرده ال سی دی را به جلو هل می دهد.
  • اشتباه تعمیرکار: چنانچه تعمیرکار برای تعویض ال سی دی از چسب کمی استفاده کرده باشد یا چسب قبل از اینکه تعمیرکار ال سی دی را بچسابند خشک شود، این مشکل اتفاق می افتد. 
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد